Hét Real Estate Platform

Wat is het Real Estate Platform?

Het Real Estate Platform is een wendbaar platform, dat meegroeit met de digitale transitie van organisaties. Het platform ondersteunt de manier waarop organisaties onderling samenwerken en zet de klant centraal. 

Hoe kan het Real Estate Platform jou helpen?

Het Real Estate Platform zorgt voor meer verbinding met je klanten, om op een efficiënte en effectieve manier de klanttevredenheid te verhogen. 
Wij helpen vastgoedorganisaties met het automatiseren en optimaliseren van klantprocessen en brengen de digitale dienstverlening naar een hoger niveau.

Hét Real Estate Platform

Hoe bedien je twee werelden
in één platform?

Digitale dienstverlening wordt steeds belangrijker. Hoe fijn is het als woningzoekenden en huurders zelf eenvoudig hun zaken kunnen regelen? En wat voor voordeel biedt het als vastgoedmedewerkers de (aankomende) huurders, ook op afstand, efficiënt en toch persoonlijk kunnen helpen?  

Design principes
Het design principe van het Real Estate Platform kent twee belangrijke uitgangspunten. Enerzijds staan de eisen en wensen van vastgoedmanagers, beleggers en medewerkers centraal. Anderzijds gaat het om de verwachtingen en behoeften van de huurders. Het Real Estate Platform faciliteert een optimale gebruikerservaring voor zowel vastgoedorganisaties als haar huurders. 

Persoonlijk en digitaal
Wij streven naar efficiënte, waardevolle, digitale dienstverlening en een optimale klantbeleving. Het Real Estate Platform zorgt ervoor dat de focus op de klant zichtbaar en voelbaar is in het complete proces: van een woning zoeken en vinden tot aan bewonen en verhuizen.  

Het Real Estate Platform is een centrale plek waar huurzaken, verhuur, omnichannel klantcontact, integraties en data samenkomen. 

Waarom het Real Estate Platform

Het Real Estate Platform zorgt voor een optimale samenwerking tussen eigenaren, beheerders en bewoners.

  • Processen, klantvragen en data komen samen 
  • Het platform verbindt systemen met elkaar 
  • Startpunt van omnichannel klantcommunicatie 
  • De klant wordt bediend via zijn eigen voorkeurskanaal 
  • Uniforme werkwijze binnen diverse portefeuilles en fondsen 
  • Integraal klantbeeld voor alle medewerkers en stakeholders 
  • Uniforme werkwijze voor het afhandelen van klantcontact 

De voordelen van het Platform

Het Real Estate Platform zorgt voor een hogere efficiency en draagt bewezen bij aan de klanttevredenheid. Dankzij de inzet van het Real Estate Platform zijn vastgoedorganisaties wendbaar en klaar voor de toekomst. 

Waarom kiezen voor het Real Estate Platform?

  • Eén uniform platform voor alle huurders, ongeacht met welke vastgoedmanagers er wordt samengewerkt. 
  • Efficiënt en continu werken aan het verhogen van de klanttevredenheid. 
  • Proactieve communicatie via innovatieve kanalen, zoals bijvoorbeeld de persoonlijke huurders-app en conversational chat. 
  • Beleggers worden optimaal ontzorgd door vastgoedmanagers. 
  • Meer inzicht op basis van data: betrouwbare en overzichtelijke rapportages. 
  • Structurele doorontwikkeling volgens planning en de mogelijkheid voor uitrol in fases (per portefeuille of complex bijvoorbeeld).
    Een uniforme werkwijze voor iedere medewerker in één centraal systeem. 

70+

vastgoedorganisaties

zijn aangesloten bij
ons platform

585.072

huurders

maken gebruik van het platform

1000+

gebruikers

werken met plezier met onze oplossingen