2023: een zeer bijzonder jaar voor vb&t Vastgoedmanagement. Ze maken nu namelijk gebruik van de vb&t huurders app!

Mijlpaal op het gebied van automatisering

Voor vb&t een belangrijke mijlpaal, omdat de afgelopen jaren volop is ingezet op automatisering om de huurders app in gebruik te kunnen nemen. Daarmee is vb&t koploper binnen het vastgoedmanagement.

Digitale infrastructuur

2022 stond voor vb&t in het teken van de implementatie van het klantvolgsysteem (KVS) van Zig en de uitrol van het vb&t huurdersportaal. Met het klantvolgsysteem bouwt vb&t aan een integraal klantbeeld, waarmee al het huurderscontact wordt vastgelegd. Ook zien ze zo in één overzicht precies wat er bij de huurders, complexen en portefeuilles speelt.

Met het Real Estate platform zetten ze een beveiligde digitale infrastructuur in, waarmee ze dichter bij de huurders staan en inspelen op de behoeften en wensen van hun huurders. Gekoppeld aan het klantvolgsysteem heeft vb&t in 2022 huurdersportalen live gezet waar inmiddels ca 3.000 huurders veelvuldig gebruik van maken.

vb&t huurders app

In 2023 heeft vb&t de belangrijke en noodzakelijke stap gezet naar de vb&t huurders app. Met deze app maken ze het voor huurders nog makkelijker om alle zaken te regelen rondom de huurwoning.

Zo kan een huurder een reparatieverzoek indienen, huurbetalingen inzien en alle belangrijke informatie rondom zijn huurwoning lezen in de vb&t kennisbank. Door het inzetten van de app wordt de dienstverlening nog toegankelijker voor de huurders.

App functies

De vb&t app stelt in staat om:

1. Beter en sneller met huurders te communiceren;
2. Beter zicht te hebben op alles wat er bij de huurder speelt;
3. De tevredenheid van huurders te vergroten;
4. Proactief te communiceren met huurders;
5. Woonzaken eenvoudig zelf online te regelen.

vb&t-app